U listopadu 2020.  započinje još jedan vrijedan i zanimljiv Erasmus+ projekt u kojem je naša škola partner.

Nositelj projekta je Turska, a partneri u projektu, osim Hrvatske, još su i Poljska, Rumunjska i Portugal.

U okviru ovog projekta okupile su se 4 specijalne škole koje koriste umjetničke i terapijske metode u području posebnog obrazovanja i škola inkluzivnog obrazovanja. Svaka škola u projektu ima profesionalnu sposobnost na polju primjene metoda art-terapije u specijalnom obrazovanju. Turski partner, drvo i keramika, glazbeni partner u Hrvatskoj, rumunjski partner, kazalište / drama, partner eco-art Poljska provodi specijalno obrazovanje i profesionalni partner Portugal terapije slikama i obrtničkim aktivnostima.

Na kraju ovog projekta, škole će biti spremnije poboljšati svoje kapacitete obogaćivanjem procesa učenja učenika s posebnim potrebama i stvaranjem likovnih radionica korištenjem metoda art-terapije u specijalnom obrazovanju s kratkotrajnim aktivnostima i neformalnim aktivnostima. Posljednji dio projekta, osigurat će da partnerske institucije više koriste metode terapije u svojim profesionalnim područjima za 75% i 50% u područja u kojima nisu formalno osposobljeni.

Projekt će se provoditi između 01.10.2020-30.09.2022.

U okviru projekta organizirat će se 5-dnevne aktivnosti kratkotrajnog učenja s 4 učitelja iz 5 partnerskih zemalja. Prije nego što se aktivnosti provedu, osoblje partnerskih institucija podijelit će svoj trenutni rad putem etwinning-a i osigurat će da se aktivnosti provode u virtualnom okruženju raspravljajući na mreži o terapijskoj metodi koja će se provoditi u toj aktivnosti. U skladu sa sadržajem planiranim tijekom aktivnosti, radionice, tehnički posjeti i seminari u organizaciji terenskih stručnjaka osigurat će da svi partneri usvoje metode art terapije. Unutar projekta, SEN-ovi i učitelji u partnerskim institucijama surđivat će u  virtualnom prostoru i imat će zajedničke aktivnosti. Na kraju aktivnosti pripremit će se knjižice sa opisom i sažetkom aktivnosti. Uz to, nastavnici koji sudjeluju u aktivnosti pripremit će planove podučavanja kako bi aktivnosti integrirali u nastavni plan i program i uključili ih u nastavni proces te osigurali održivost projekta, a knjižice koje sadrže te planove pripremit će sudionici. Tako će se poboljšati profesionalne kompetencije učitelja u institucijama. Nakon projektnih aktivnosti, projekt će postati široko rasprostranjen s izvješćima i knjižicama koje će se dostavljati ustanovama nadležnim za obrazovanje. Radovi koji će se izvoditi u okviru projekta dijelit će se na korporativnim i projektnim web stranicama, računima društvenih medija i youtube stranicama, te će suradnici partnerskih institucija također moći imati koristi od rezultata projekta. Seminarima koje će sudionici organizirati za roditelje, osigurat će se okruženje za kućno obrazovanje i roditelji će sudjelovati u obrazovnom procesu. S umjetničkim radionicama koje će se provoditi u partnerskim institucijama, poboljšati će se kapacitet i internacionalizacija institucija.

Komentari su isključeni